28 Apr 2008

Ilusa é a que ten ilusión

walk away gales

Casi tres anos despois das últimas palabras e sete anos despois das últimas palabras ben ditas, un dos homes da miña vida acaba de reaparecer en escena...
It'd be great to keep in touch. Well, that is if you think so. Sometimes people think it's weird to re-contact people after a long time. But not me, not in this case anyway!!
E eu pensei que non, que non era xenial, que era peligroso e que me daba medo. E fixen, obviamente, todo o contrario. Onte botamos todo o día chateando, cousa que sempre considerei patética e innecesaria, coa de xente real que hai ao noso arredor coa que falar e ver e tocar. Peeero, foi incríble. Pasamos en minutos etapas ás que podo tardar meses en chegar, quitámonos as palabras da boca cen veces, cruzámomos outros tantos "how can you know that?" e "because I know you", intercambiamos recomendacións musicais televisivas cinematográficas literarias e acabamos ás tantas cunha bronca moral de altas pretensións...

Hoxe almorcei cun
Hello there - are you talking to me?
Ou é que eu son muito máis ilusa ca cínica ou é que é facilísimo rectivar as antigas ilusións.

No comments:

Post a Comment