30 Jun 2005

Como as balas

Pareja Bailando _ Botero

Mañá libro. Hai tanto tempo que non libro entre semana que teño unha lista quilométrica de cousas que facer: renovar o DNI (depois de sete meses), devolverlle o libro da Aneiros ó meu titor do CAP, acabar o regalo da Zaira, comprar roupa, cortar o pelo e tentar quedar cos de Amnistía. Teño todo o día, porque ó final decidín coller (outra vez) o bus das doce. Chegarei a Mdd (espero) ás seis e media e terei dúas horas para atravesar a metrópole ata o primeiro obstáculo do primeiro dos meus futuros vivibles. Nin sequera estou moi segura de querer esa beca, pero sei que non quero ser eu quen pecha esa porta. En fin. Tralo exame, atravesarei a metrópole en sentido inverso e volta para a casiña. Jódeme non poder aproveitar máis os leuros da viaxe, pero esta finde hai grandes festas patronais na honra de San Pedro en Ronfe e non podo perderme a procesión, os pasodobres da sesión vermú e o mítico menú a base de fiambre, ensaladilla, lacón e tantas variedades de postre como familias invitadas. Mmm...

No comments:

Post a Comment