22 Jun 2005

Aí vai logo a miña meme-z, para que non digas:

dios

-Os cinco últimos libros que lin (por obriga):
1. Veu visitarme o mar, de Rosa Aneiros. Oira falar del, vino na oficina do meu titor do Cap e despois de pedirllo dábame reparo non acabalo.
2. A televisión en Galicia, de Cendán Fraga. Este e os que seguen linos para traballos ou para a tesina. Lin máis, pero non recordo a orde e tampouco podería dicir cales lería igualmente, aínda que non estivese obrigada. Poño este antes porque é horrible. Pienso de que.
3. La programación de televisión, de Palacio e Contreras. Este está ben.
4. El discurso televisivo, de González Requena. Aburridísimo.
5. Immagined Communities, de Benedict Anderson. Non está mal, ademáis de ser máis ou menos entretido, é un clásico absoluto co que podes ir de guai en calquera guateque organizado por o Gudi Alen de turno.

-Os cinco libros que teño na recámara para o verán:
1. Psicomagia, de Jodorovski. Vin ó autor desconcertar a Tino Santiago hai uns días e cando descubrín o seu libro nos cinco minutos que lle puiden roubar á xornada electoral para pasarme pola feira do libro de Lugo, souben que era un sinal psicomáxico e compreino sen máis.
2. Rebelarse vende, de Andrew Potter e Joseph Heath. Por indicación directa de ciber-gurú.
3. Carta blanca, de Lorenzo Silva. Porque estou nunha etapa totalmente Lorenzo Silva.
4. Cielos de barro, de Dulce Chacón. Porque estou (tamén) nunha etapa totalmente Dulce Chacón.
5. Los cuadernos de don Rigoberto, de Vargas Llosa. Porque é o único libro que atopei de don Mario na casa cando decidín superar a miña fobia á súa persoa política e darlle unha oportunidade ó literato.

-Os cinco que me gustaría contestasen a esta meme-z ben vía bloj ben vía comment:
1. Zaira. É hora de que saias do anonimato.
2. Spider-Paco. Curiosidade.
3. Borja. Simple rebanchismo polo meme-z musical que me mandaches hai uns días.
4. Dot. Cumpra como @ ciber-gurú que é para min.
5. Pinacle. Dime que les e tentarei averiguar quen es.

No comments:

Post a Comment