5 Feb 2005

Aí vai o meu.

01. Que hora é: 15.47
02. Nome: Sonia
03. Cumpreanos: 13 de decembro
04. Signo Zodiacal: saxitario
05. Tatuaxes: un símbolo chino pequeno na parte baixa da espalda
07. Estación favorita do ano: outono-inverno
08. Unha película: nunca dou respondido a estas cousas, depende de onde, cando, con quen e para que...
09. Estiveches noutro continente: Non, pero encantaríame. Sobre todo, devezo por ir a américa e a áfrica
10. Amaches tanto a alguén como para chorar: non
11. Estiveches nun choque de coches: non
14. Pepsi ou Coca cola: coca cola
15.Cervexa o viño: viño branco moi frío, mmm...
16. O vaso medio cheo ou medio baleiro: depende do día, pero en xeral supoño que adoito velo máis ben cheo.
17. Color de roupa interior favorito: negro e/ou de colores fortes, non me gustan os tons pastel.
18. Número de calzado: 36
19. Número favorito: 3 e/ou 13
20.Tipo música: son unha ignorante con escasísimo interese, polo que normalmente escoito só aquelo que me gravan, me regalan ou me recomendan os bos amigos. de entre esa ampla oferta tiven unha época cantautores (na facultade), unha máis ben popera (de erasmus) e unha jazz/blues que aínda non superei de todo. tamén me gusta moito o rock dos 70.
21.Unha canción: "negra sombra" e/ou "dark eyes"
22. Café ou Té: ambos e en cantidades industriais
23. Flor(es): as rosas, os tulipáns, as calas e as margaridas. tamén me gustan moito as mimosas, pero son tan caras de ver.
24. Conversación máis detestada: encántame falar, non creo que haxa unha soa cousa da que deteste conversar... o que si hai é xente coa que non me gusta falar (normalmente é máis unha cuestión de forma que de fondo, o que me molesta non é o que din senón como o din)
25. Disney ou Warner Bros: disney
27. Comida favorita: mmm... a tortilla da miña tía lupe, a merluza ó forno de miña nai, o churrasco de meu pai, a pasta con olivas negras de Maurizzio, os frijoles de Javier, as verduras con arroz de La-Fran, unha boa chuleta con ensalada de leituga e freixós con dulce de leite de postre (by myself), o baklaba de pistacho e, sobre tódalas cousas, o xelado de limón.
28. Color favorito: o negro e o vermello. sobre todo combinados.
29. ¿Cómo te ves no futuro? pois, agora que o preguntas, véxome traballando como freelance para os medios máis prestixiosos do mundo mundial e convivindo cun home marabilloso (pode ser arquitecto ou director de cine, ou as dúas cousas). Teremos un piso precioso na zona vella de santiago que fará as veces de tobo ó que volver para recuperar enerxías entre viaxe e viaxe.
30. De quen recibiches este mail: de María
31. Que farías se che tocase a lotería? compra unha mini-dv e un bo portatil e comezar a miña carreira como freelance en américa latina
32. Quen pensas que responderá a este mail máis rápido: non llo vou reenviar a ningúen, así que...
33.Quen pensas que tardará máis en responder? ...
34. Cando saes que bebes? se conduzo, café con leite e con xeo; se non, tanquerai con sprait e limón esprimido
35. Estilo de vestir: depende da situación, pero en xeral son bastante despreocupada con esas cousas, así que supoño que será "casual" se entendo ben o que significa o termo.
36. Amigos/as especiais: todos/as, se non foran especiais, non serían amigos/as
39. CD preferido: os guachis I e II que me gravou javi.
40. Un animal: en teatro son unha mestura de pega, lagarto e vaca.
41. O primeiro que pensas cando espertas: café, café, café
42. As tormentas, gústanche ou asústante?: gústanme, encántanme, supoño que en parte será porque me asustan
43. Se puideras ser outra persoa, quen serías: mmm... vaia, supoño que sería eu mesma, porque unha nunca pode estar segura de que sexa mellor ser ninguén máis e sería unha putada equivocarse e vivir toda a vida pensando que aquela decisión te fixo infeliz... deus, que agobio só de pensalo.
44. Algo que tés posto sempre: a cabeza. anque di miña nai, que é só porque a teño prendida, que senón seguro que a deixaba por aí tirada no primeiro bar.
45. Que hai nas paredes do teu cuarto:, un debuxo que me fixo pili hai anos, un relato que escribiu miña irmá cando lle regalaron a máquina de escribir eléctrica pola súa comunión titulado El Bulto (super-gore, encántame), un par de ensaios fotoxopeiros, un poster de Nunca Máis e unha pegatina laranxa fosforescente que me regalou a miña prima Iria firmada hai máis de 10 anos, cando aprendeu a escribir, que di "A túa lingua é a túa honra, fala galego".
46. Que hai debaixo da túa cama: outra cama
47. Escribe algo á persoa que che enviou este e-mail: se ves que esta noite hai tres ninjas que te putean, non te piques e invítaos a cadanseu llintoni.
48. Persoa que tal vez non conteste: ...
49. O que seguro responde: ...
50. Quen che gustaría que respondera: ...
51. Deporte favorito: ningún, e despois... para practicar, baloncesto e para ver, calquera menos o fútbol.
52. Tímida ou extrovertida: depende, sempre me tiven por extravertida, pero agora hai quen di que son unha tímida tan tímida que nin sequera quere que a xente saiba que é tímida.
53. O teu alcume: ningún, que eu saiba.
55. Unha frase que che encante dicir: "mira que hai poucas cousas que me joden, eh, pero se algo me jode, eso é..."
56. Quéreste despedir de alguén en especial: non
57. Libro favorito: buff, non sei. Brave New World, de Huxley. Creo.
58. Gustaríache que che regalasen un ramo de flores?: se é porque acabo de gaña-lo premio planeta e ven acompañado dun cheque por cincuenta quilos, entón si.
59. Opel o SEAT: Renoliño forever.
60. Doce ou Salgado: depende. primeiro salgado e despois doce.
61. Lugar preferido: Mmm... non gasto diso. Calquera lugar é susceptible de ser especial nun momento concreto.
62. Conformista ou inconformista: Inconformista, en todo.
63. Cres que o amor pode durar eternamente?: Nin sequera estou segura de que o amor, como tal, exista. Sacrilexio!!! En fin, paso de contar aquí a miña teoría ó respecto, a quen lle interse que pida explicacións.
64. Gústache conducir?: non, gústame ser copi.

No comments:

Post a Comment