10 Apr 2010

The third man



In Italy, for thirty years under the Borgias, they had warfare, terror, murder, bloodshed, but they produced Michaelangelo - Leonardo Da Vinci, and the Renaissance... In Switzerland, they had brotherly love. They had five hundred years of democracy and peace, and what did that produce?... The cuckoo clock.

___
*The third man dirixiuna Carol Reed, con guión de Graham Green, en 1949. A frase que cito non estaba no guión orixinal. Engadiuna Orson Welles e, segundo parece, despois recoñeceu que nin é certo que os suízos viviran felices e en paz na época dos Borgia nin que inventaran o reloxo de cuco.

6 comments:

  1. Todo é mentira.

    ReplyDelete
  2. Yep. Pero, como era aquelo? Se non è vero è ben trovato...

    ReplyDelete
  3. Companheira Sonia Díaz: eu também sou um huge fan de The Third Man, e se queres falamos disso no endereço que che ponho em baixo, mas não é disso que quero falar/escrever agora: leio em http://www.anosaterra.org/nova/44253/sonia-diaz-o-blog-non-substitue-as-conversas-cos-amigos-son-actividades-complementarias-.html (e conste-che que digo companheira porque eu fui há muitos anos colaborador [e cofundador e acionista] de ANT, não é por nada), a respeito do teu blogue, que é “diario da miña vida morriñenta na emigración barcelonesa”; eu levo na emigração/exílio de Londres há mais anos dos que quisera lembrar, mas ao choio: poderia pedir-che um favorzinho de jornalista (desculpa o te tratar por tu, somos colegas)? Hå uns dias choutou a uma página “nacionalista” (não de assustes, não comem a gente) uma cartinha intitulada “carta d'un alumne català a telemadrid” que, ao que sei, data de meados do 2008; podes procurá-la no Google; não tem desperdiço; acontece que a sua autoria continua a ser um mistério e, como “bom” jornalista, eu pergunto-me se é genuína. Então o favor de colega é: saberás tu, nesses teus meios barcelonins, qual a origem de tudo isto? Se tu tens essa mesma curiosidade que eu tenho, bem me poderias deixar umas letras em piaduran@hotmail.co.uk (também che poderia explicar, se queres, por que escrevo com a grafia que vês, que está muito bem pensada [e eu tampouco como a ninguém]).

    Saudinha, e a mandar

    CD

    ReplyDelete
  4. Ola CD! Acabo de ler a carta e intúo que tés razón, hai algunha cousa rar nese texto. Eu volvín da emigración barcelonesa hai cinco anos e ando algo descolgada, pero algún colega ao que mandarlle o asunto a ver se sabe algo aínda queda por aí... se averiguo calquera cousa, cóntocho ao mail, si? Grazas pola vista!

    ReplyDelete
  5. Obrigado (gracinhas, se queres); suspeito que é um fake, desses que "se non è vero, è ben trovato", mas...

    Never mind, o Third Man sim é "vero": podia discursar dele, e bem, até o santo advento, mas precisaria mais dum correio particular.

    Deixo-te então com um dos meus favoritos clips: http://www.youtube.com/watch?v=UnrYBq0SONI&feature=related

    Saúde!

    Carlos (escreve quando queiras [ali])

    ReplyDelete
  6. Ligação de interesse: http://www.pglingua.org/index.php?option=com_content&view=article&id=2285:galegos-de-londres-notas&catid=27:novas-da-galiza&Itemid=83

    Carlos

    ReplyDelete