1 Aug 2005

Agora si que si

John Bolton

Di Piedad Viñas para EFE que poucos entenden cómo Bush impuxo a candidatura de John Bolton, un hombre coñecido polas súas duras críticas a Nacións Unidas e que chegou a dicir publicamente que "non pasaría nada" se desapareceran dez pisos do edificio da ONU en Nova York. Os demócratas intentaron ata o derradeiro momento frear o seu nomeamento polo seu longo currículo de irregularidades e pola negativa da Casa Branca a facilitar documentos sobre o seu pasado. De feito, parece que incluso algúns republicanos cuestionaron a elección de Bush e chegaron a dicir que non é o candidato idóneo para defender a posición dos EUA na ONU. Entre eles, o que fora seu xefe no Departamento de Estado, Colin Powell.

De 56 años, casado y con una hija, Bolton tiene aspecto de bonachón, en gran parte gracias su gran bigote blanco. Nació en Baltimore (Maryland) el 20 de noviembre de 1948 y en 1974 se doctoró en Derecho por la Universidad de Yale. El nuevo embajador se alistó en la Guardia Nacional pero no fue a la guerra de Vietnam porque, según aseguran que dijo, "no quería perder la vida en un arrozal de ningún país asiático". El nuevo embajador es también miembro desde hace mucho tiempo de la Sociedad Federalista, un grupo de juristas conservadores que se ha opuesto a la aplicación del derecho internacional en las decisiones de Washington porque amenaza la soberanía estadounidense. Dentro del Departamento de Estado, Bolton encabezó la campaña para retirar la firma de Washington del Estatuto de Roma de 1998, por el que se creó la nueva Corte Penal Internacional (CPI), primer tribunal permanente con jurisdicción sobre crímenes de guerra, crímenes contra la humanidad y genocidio.

Tamén lin por aí que o novo embaixador dos EUA perante as Nacións Unidas ten dito que a ONU só paga a pena para os EUA cando serve os seus intereses e que éstos deberan ser o único membro permanente do consello de seguridade.

Vaia xoia.

No comments:

Post a Comment