A serie, que emite La Primera en horario de máxima audiencia, conseguiu esta semana o mellor resultado desde a súa estrea, unha vez concluidas as súas competidoras: Hospital Central, en Telecinco, e Mis adorables vecinos, en Antena 3. Que país este no que hospitais cutres e veciños berrones lle fan sombra aos asasinatos propios da clase alta usamericana e unha rubia explosiva que pasea un escote ata os pés polos escenarios se ofende pola tendencia xeral a presupoñer que, se tivera un cerebro, xa o tería amosado antes.
Me ha abordado en plena calle una señora de mediana edad y media sin liga y me ha preguntado si soy yo la que escribo en estas páginas. Le he dicho, palabra de honor (que también es un escote), que no, que es mi hermana gemela, la que lleva cuello alto incluso en verano y gasta zapato plano para no hacer ruido ni caerse desde las alturas, la que es plana en excesos y profunda en anhelos, la que no lleva ni tinte ni mecha y se recoge el pelo en un moño para no soltarse, ni loca, la melena.
Estou contigo, os prexuizos non nos levan a ningures. É só que era a única parte da túa anatomía que non coñeciamos. Pero tu tranqui, que se sigues así pronto nos afaremos.
No comments:
Post a Comment