1 Aug 2005

Prensa re-vista

Despois da chapa-e-pintura do post anterior e dun fin de semana de dualidade familiar (nin contigo nin sen ti, que diría aquel) e descanso laboral, non me fagades moito caso porque pode ser o cansancio, pero creo que me gustou o artigo da Manjón.

beatriz manjon
Mi chico veinte busca, seguramente, una chica diez para una vida sobresaliente. Y yo tengo que confesar, ya que estamos en confianza, que llevo varios suspensos en el corazón y un necesita mejorar en el alma. Así que esperaré a septiembre, que es la última oportunidad para los que nunca nos aprendimos la lección de lo conveniente.
E seguindo coa re-visión dos acertos da competencia, inmenso XotaEle.

barreiro
Mi historia personal está íntimamente ligada a la de Fraga Iribarne. Todo lo que soy y significo parte de una generosa oportunidad que él me dio, y de la confianza ilimitada que puso en mí cuando aún no había cumplido treinta años. Y todas las huellas que dejé en esta querida Galicia pertenecen a unas botas que él me regaló hace ya veinticuatro años. Pero su historia de gran líder también está ligada a la mía, porque le devolví los talentos que me prestó convertidos en su primera victoria democrática, y porque fui el primero que le di una alternativa constructiva a su obcecado enfoque del Título VIII de la Constitución.

Sempre me tivo un aquel, pero desde que o vin sufrir na Telepecha... ando enamoriscada. E agora, esto.

dobao
É probable que agora todos os enormes produtores autoproclamados independentes empecen a ser de esquerda e nacionalistas de toda a vida. Iso non evitará que sigan teimando na necesidade de producións galegas pero universais —é dicir, non galegas—, nunha lingua non local e apta para o mercado —é dicir, en castelán— e con actores de categoría e prezo razoable —é dicir, españois, nunca galegos. Mais o compromiso esixible á CRTVG require un outro discurso, o discurso oposto, porque a función dos nosos medios públicos non é promover o enriquecemento privado senón constituírse en motor dun campo audiovisual autónomo, galego, que se constrúa sobre a propia bagaxe cultural para estar no mundo con voz propia. Con lingua, recursos e universos simbólicos propios

Para iso é para o que me da a min que vale a inteleztualidá.

No comments:

Post a Comment