9 May 2008

A light exists in spring



Comparto ciberconversas sobre a natureza do amor cun listo, que vai de boiño e resultou ser un pirata, e recordo aquel post que fixera por encarga para un bon amigo e inteleztual de enxundia nun día dos namorados. Reléndoo, doume conta de que realmente son tan pretenciosa e fría como me teñen acusado de ser. E alucino. Pídenme a miña opinión sobre o amor como concepto ou sobre algunha aplicación concreta do termo abstracto e eu ofrézoa con seguridade, como se soubera do que estou falando, pero se hai un tema no mundo sobre o que non teño nin a máis remota idea é este... Por que si?, preguntámonos o pirata e máis eu, por que non?... E eu que sei! Eu non sei nada. Agora mesmo, por non saber, non sei nin como controlar enfocar asimilar encauzar as miñas propias dependencias.

Esto non ten pinta de ser normal.

Será a primavera?

Non creo, a min a primavera dáme alerxia.

___
*A (chuviosa) primavera luguesa regalounos hoxe un fermoso ceo austral, que nos recordou aqueloutro que compartiramos en Bellavista.

No comments:

Post a Comment