3 Jun 2008

15

Pilule ten un recuncho en Taboexa dende o que, se pós atención, podes oirte a ti mesma e aos que están ao teu carón pensar que eso é a boa vida. Recantos así hainos en máis sitios, claro. Teño comprobado que, con frecuencia, ulen a almorzo dominical. Eu compartín un en Compostela co aroma resacoso do café cargado e máis coa doutora Fleishman, outro en Gales cun malote detallista que me espertaba cun té con leite un croissant quente e o meu xornal favorito, outro en Gràcia con quen quixera almorzar freixós galego-bretóns os domingos a media mañá, outro en Mendoza cunha estadounidense hippy e cunha arxentina empoderada que endozaban o café e as noticias con fondos debates filosóficos e outro en Bonito Town coa telepecha, que espantaba o olor do traballo de fin de semana co recendo das comidas cociñadas a deshora. Volvín do recuncho pontevedrés de Pilule coa determinación de comprobar, canto antes e a pesar da (des)espera pola entrada no taller, a que ulen o almrzo e os xornais do domingo no meu cantiño lugués.

No comments:

Post a Comment